2011. május 3., kedd

17. Levél a Kármel hegyéről III.

Tegnap volt Izrael állam nemzeti ünnepe. Rengeteg ember volt a tenger partján. Pihentek, piknikeztek.

El Muhrakán gyakorlatilag sosem volt szombatonként SalvaeRegina. Itt a Stella Marisban gyakorlat. Múlt szombaton, mivel ezen a héten én vagyok a heti előimádkozó, én vezettem a Salve Reginát.

Tegnap egy messiás hívő zsidó közösség imádkozott nálunk. Máskor is szeretnének jönni.

Vasárnap volt a nagy, Hajfai körmenet. A kármelita plébániáról hatalmas tömeg viszi fel a Szűzanya szobrát a Stella Maris kolostorba. Utána koncert volt. Az egész országból összejönnek ilyenkor a keresztények. Ez Izrael második legnagyobb keresztény felvonulása a virágvasárnapi körmenet után. Rengeteg cserkészcsoport vonul fel énekelve, zenélve.

3 megjegyzés:

  1. Jaj de jó.A Mamánkat köszöntjük mindig.Olyan szép,hogy itt Magyarországon is van ez.Annyira szeretem,mint kármelita kántor ezt a szertartást,az Aspergessel.

    VálaszTörlés
  2. "Tegnap egy messiás hívő zsidó közösség imádkozott nálunk. Máskor is szeretnének jönni."

    Ez nagyon szép tőlük, hogy máskor is szeretnének jönni. Áldja meg őket az Úr!

    VálaszTörlés
  3. Milyen érdekes, hogy Stock Szent Simon ünnepén vonulnak fel és viszik a plébániáról a szobrot a Stella Maris-ba. Július 16-n vajon milyen ünnepség van?

    VálaszTörlés