2020. december 7., hétfő

 2020. 12. 09. Iz 40, 25-31 Mt 11, 28-30

Izajás által az Úr így szól hozzánk: "Kihez hasonlítotok ti engem? És kivel tesztek egyenlővé?" Vagyis: Milyen bálványaink vannak? Kiket imádunk Isten helyett? Akár rejtetten is, még magunk előtt is titkolva! Legyünk őszinték! Kérjünk segítséget Istentől, világítsa meg értelmünket, hogy felismerjünk rejtett bűneinket, rejtett bálványainkat!

Bálványok helyett menjünk az élő Istenhez, aki így szól hozzánk a mai evangéliumban: "Jöjjetek hozzám mindnyájan, akik fáradtak vagytok, és terhek alatt görnyedtek: én felüdítelek titeket! Vegyétek magatokra igámat, és tanuljatok tőlem, mert én szelíd vagyok, és alázatos szívű, és nyugalmat talál lelketek. Mert az én igám édes, és az én terhem könnyű."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése