2012. április 11., szerda

541. Napi kovász - április 15. Jn 20, 19-31

Az Isteni Irgalmasság vasárnapja.

Jézus megjelenik a tanítványoknak. Elhalmozta őket ajándékokkal, a föltámadás ajándékaival. Az Ő békéjét adta nekik és nekünk. Ezt a békét más nem adhatja meg nekünk és nem is veheti el senki tőlünk. Aztán legnagyobb ajándékát adta oda nekik: a Vigasztaló Szentlelket. Immár egy lelkünk van az Atyával és a Fiúval. Egy pillanatra sem hagyott árván bennünket, azonnal megadta a Szentlelket. S újabb ajándéka, hogy mindenkivel személyesen foglalkozik. Ezt Tamás történetében láthatjuk. Fogadjuk el és fogadjuk be a Feltámadott Úr ajándékait!

3 megjegyzés:

  1. "Annyira szép,hogy Tamás merte vállalni önmagát,és Jézus ennek biztos,hogy nagyon örült.Később elment a távol keletre India környékére,ott hirdette az evangéliumot.S ma ezek a tamás-keresztények igen komoly üldözéseket szenvednek. Mártírok",és vértanúk egyháza ma."

    VálaszTörlés
  2. Apu megosztása:Amint engem küldött az Atya,úgy küldelek én is titeket.”

    Mint Jézus születésénél is,most is ember közvetitésével tevékenykedik tovább Isten.A bűnbocsánatot
    bizhatta volna angyalokra is vagy a hívők közösségére is.Talán azért választotta kifejezetten az apostolokat,a bünbánó hozzájuk mehetett,elmondta szégyenét,meghallgatták,tanácsokat is adhattak neki és a bünbocsánati imát elmondták felette a feltételekkel.Mint Mária igenje után,most is a Szentlélek működik.Békességet ad annak jeléül,hogy az élet végcélja nincs már veszélyben.
    A gyóntatószék szentjei látványos példáját nyujtják működésének.”

    VálaszTörlés
  3. "Én Uram én Istenem", én Uram én Mindenem...

    VálaszTörlés